mandag 18. oktober 2010

Regn, vått, grått - og sol:DD

Ikke at det er så mye nytt, men A er i storform, og jeg skal snart ut og handle litt gravidtøy til henne på Hennes og Mauritz. De har ikke sånne klær over there, og faktisk er det visstnok litt status med det merket. Surrogaten vår ville veldig gjerne ha noe derfra, noe som ikke var likt det andre hadde. Det blir stas å handle, ja:D
I tillegg må vi kjøpe en fin gave til både henne og familien hennes. Det er kanskje der jeg klør meg litt i hodet. Men vi kommer vel på noe etterhvert.

Jeg kjenner en snikende følelse av å være gravid, selv om magen ikke vokser. Vi begynner å fortelle det til ganske mange nå, og det er overraskende å se hvor mange som viser spontan glede og støtter oss. Mange kristne er også til stor støtte, og jeg blir rørt over omsorgen og gleden de viser på våre vegne.

Så får det bare regne og blåse ute, her inne skinner sola...:DD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar