tirsdag 18. januar 2011

Januar og voksende mage:)

Det er lenge siden sist, men med hverdager som løper i rasende tempo, så er det ikke helt enkelt å finne tid og overskudd til å dele allverdens om prosessen. Men for min egen del skal jeg forsøke å oppdatere når jeg har orken på plass.

Vi er snart i 3. trimester. En merkedag blir nok det også, slik som vi har opplevd merkedagene det siste havle året. Først da det var to streker under svaret (les: graviditetstesten), og senere da vi fikk melding om et bankende hjerte, vi fikk se kjønnet og vi fikk beslkt surrogaten. Det er en dame som sier det hun mener og ikke bryr seg veldig om hva andre måtte tenke og mene om akkurat dette. Nå skal magen vokse enda mer, og når jeg spør om hun er lei, så er hun det. Men så synes hun det er deilig å være gravid også. Hun liker det, hun koser seg , men det er selvfølgelig tungt også.

Å reise over på besøk synes jeg er et godt tips å ta med seg. Det koster en del, men likevel synes vi det var godt å treffe henne over flere dager, få se hva det var inni magen, dele øyeblikk og mye latter, alvor og vi fikk noen felles minner som er verdt å ta med videre.

Jeg har handlet inn bittelitt babytøy, bare for å kjenne litt på følelsen;D
Det nærmer seg med stormskritt, og vi gleder oss!!


Nå begynner familie og venner å bli informert

2 kommentarer: